Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga voor 2 jaar op een vrijwillige/ evangelisatie reis.
Dit is medemogelijk gemaakt door eigen kerkelijke gemeente die mij hierbij ondersteund in giften en gebed!!
Ik dank jullie allemaal wel voor het volgen van mij d.m.v. het lezen van de berichtjes en het bekijken van de foto's en filmpjes!!

Het gaat u goed,
Adieu, (ga met God)
Jos

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2011

Thuis

02 Februari 2011

de eindstreep of toch een start?

16 Januari 2011

wapenrusting

28 November 2010

In Noord Afrika

28 November 2010

In Noord Afrika
Jos

Ik ga voor 2 jaar op een vrijwillige/ evangelisatie reis. Dit is medemogelijk gemaakt door eigen kerkelijke gemeente die mij hierbij ondersteund in giften en gebed!! Ik dank jullie allemaal wel voor het volgen van mij d.m.v. het lezen van de berichtjes en het bekijken van de foto's en filmpjes!! Het gaat u goed, Adieu, (ga met God) Jos

Actief sinds 08 Nov. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 91557

Voorgaande reizen:

13 Januari 2009 - 24 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: