de eindstreep of toch een start? - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu de eindstreep of toch een start? - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu

de eindstreep of toch een start?

Door: Jos Hazeleger

Blijf op de hoogte en volg Jos

02 Februari 2011 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal,

Ja we zijn bijna klaar met de reis.
Op dit moment in Dubai en nog even naar Abu Dabi ook in VAE.
Dan zijn we klaar en hebben we de 2 jarige wedstrijd gestreden en hebben we de eindstreep bereikt!

Is dit dan nu klaar?
Dan weer "gewoon" burger worden?
En dat na deze reis?
Na al die training?

Nu dat zijn dingen die we willen gaan overwegen.
U vraagt zich af waarom 'we'?
Nu deze reis/ onderneming heb ik geprobeerd om het niet alleen te doen.
Maar met behulp van Jezus Christus als leidsman.

zometeen als we thuis zijn gaan we even genieten van een rust bijkomen van een 2 drukke stress volle jaren!
En dan gaan we ons richten op de toekomst om waarschijnlijk een baan te zoeken en misschien een part time studie.
Maar hoe dat uit zal gaan pakken zal God weten!

Dus u kunt voor deze dingen bidden!

Gods Zegen!
Jos

  • 02 Februari 2011 - 11:26

    Broer:

    thuis komen en rusten!!!!
    ha ha ha.

    tot volgende week.

  • 02 Februari 2011 - 12:19

    Ome Rijk:

    Beste Jos,
    Van harte welkom thuis en ik zal voor je bidden wat betreft de toekomst (gelukkig is de toekomst in ZIJN handen)

  • 02 Februari 2011 - 13:13

    Alida:

    Hoi Jos
    ben je al weer thuis, of wanneer land je op schiphol? Je hebt bijzondere dingen mee gemaakt, en je zal het je leven lang niet meer vergeten! Het zal niet zo heel makkelijk zijn om alles achter je te laten en weer thuis te gaan voelen in Nederland.

    Gelukkig hoef je het niet alleen te doen! Ik zie er zelf ook wel een beetje tegenop. Ik heb nog 4 weken hier, en dan kom ik terug naar Nederland. Aaaahhh.. geen idee hoe alles gaat, maar ik weet zeker dat God met mij zal zijn, zoals hij ook was de afgelopen jaren :)

    succes met het afscheid nemen!
    Alida
    (moldova.waarbenjij.nu)

  • 02 Februari 2011 - 15:07

    De Puntjes:

    Hoi Jos,

    We willen je nog een goede week toewensen, en een behouden thuiskomst,
    hartelijke groeten, Dick- Riet en Simon.

  • 02 Februari 2011 - 19:14

    Tante Elly:

    Hoi Jos,
    We zien er naar uit je je weer thuis te ontmoeten. Fijn!! We hopen dat het je gebracht heeft wat je hoopte en dan je het werk wat je in Zijn Naam mocht doen ook aan Hem over mag laten dat Hij de wasdom zal geven over alles wat er gezaaid is.
    Hoop dat het lied Wat de toekomst brenge moge, mij geleid de Heeren hand, ook jou lied en bede mag zijn.
    Het zal ook onze bede voor jou zijn.
    Hartelijke groet en tot ziens in Kootwijkerbroek.

  • 02 Februari 2011 - 22:38

    Gijsbertha:

    hoi jos
    eindelijk weer na huis wat zal je familie dat fijn vinden
    maar niet alleen maar samen
    "Ik zal met je zijn" zegt Hij niet 2jaar maar...."ALLE DAGEN"
    wauw....wat een toekomst!!!!
    goede thuiskomst toegewensd
    Zijn zegen en groeten uit renswoude toegewensd door de
    fam.wijnen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Ik ga voor 2 jaar op een vrijwillige/ evangelisatie reis. Dit is medemogelijk gemaakt door eigen kerkelijke gemeente die mij hierbij ondersteund in giften en gebed!! Ik dank jullie allemaal wel voor het volgen van mij d.m.v. het lezen van de berichtjes en het bekijken van de foto's en filmpjes!! Het gaat u goed, Adieu, (ga met God) Jos

Actief sinds 08 Nov. 2008
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 91554

Voorgaande reizen:

13 Januari 2009 - 24 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: