Het komt steeds dichter bij!!! - Reisverslag uit Cork, Ierland van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichter bij!!! - Reisverslag uit Cork, Ierland van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichter bij!!!

Door: Jos H

Blijf op de hoogte en volg Jos

11 Juli 2009 | Ierland, Cork

Hallo allemaal,

Het komt nu steeds dichter bij!!
Afgelopen woensdag zijn we door de external audit (de test voordat we kunnen oversteken) heen gekomen!!
Er waren natuurlijk een paar kleine dingetjes te noemen maar dat was bijna te verwaarlozen.

Verder vandaag examen voor de life boot training.
Ik ben benieuwd..?

En ja verder gister hebben we de 2de sessie gehad van een training over hiv/aids.
Wat best wel interresant is vooral als het ontzettend heerst in de V.S. en Carribean!

Verder alles gaat goed deze week druk geweest van 's ochtends 8 tot 's avonds 12 met huiswerk opdrachten van de lifeboot training!
Wat opzich wel leuk is want dan moeten we een filmpje maken en dat is wel lachen.

Ik heb deze weken geen E-day maar die zal ik wellicht wel weer krijgen in de Carribean!

Verder wens ik jullie Gods zegen!
En ik bid voor jullie, voor wijsheid en kracht!

  • 11 Juli 2009 - 10:27

    De Puntjes:

    Hoi Jos, leuk weer een berichtje van jou te kunnen lezen.
    je bent wel erg druk met trainingen enz, lange dagen, en volgens mij zie je ernaar uit om naar de Carribean te gaan, bij ons is ook alles goed, bijna vakantie nog 3 weekjes werken alleen regent het vaak deze week, afgelopen week hebben we weer de BQ gehad bij opa en oma Hazeleger, dus bij je vader in de schuur want het was koud weer. we hebben het wel over je gehad s,avonds dat je er niet bij was.
    Verder wensen we jou alle goeds en Gods zegen toe met je mooie werk opp de boot. Jos de hartelijke groeten van Dick-Riet en Simon.

  • 11 Juli 2009 - 13:48

    Arjan En Margreet:

    hey Jos, spannend allemaal, vooral nu je de oversteek gaat maken. En dan kom je in een andere cultuur enzo terecht. Ik ben benieuwd hoe het daar verder gaat en hoeveel drukte jullie daar op het schip krijgen! En wat ben je druk met trainingen e.d. Wist niet dat er nog zoveel bij kwam kijken!
    Heel veel succes met alles en Gods zegen bij alles,
    groetjes Arjan en Margreet

  • 14 Juli 2009 - 18:20

    De Puntjes:

    Ha Jos,
    Ik las net op de site van de logos hope, dat jullie op onderdelen zitten te wachten, en zodra de onder delen binnen zijn, jullie gaan varen, wij wensen jou en de andere bemanningsleden een goede vaart toe en een behouden aankomst in de Carribean en Gods zegen .
    Hartelijke groeten Dick-Riet en Simon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Ik ga voor 2 jaar op een vrijwillige/ evangelisatie reis. Dit is medemogelijk gemaakt door eigen kerkelijke gemeente die mij hierbij ondersteund in giften en gebed!! Ik dank jullie allemaal wel voor het volgen van mij d.m.v. het lezen van de berichtjes en het bekijken van de foto's en filmpjes!! Het gaat u goed, Adieu, (ga met God) Jos

Actief sinds 08 Nov. 2008
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 91552

Voorgaande reizen:

13 Januari 2009 - 24 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: