Onderweg naar .........?! - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu Onderweg naar .........?! - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu

Onderweg naar .........?!

Door: Jos H

Blijf op de hoogte en volg Jos

23 Juli 2009 | St. Vincent, Kingstown

Hallo allemaal,

Ik heb nieuws en dat is dat we onderweg waren naar de verkeerde St. Vincent.
Er blijkt een Engels talige te wezen maar ook een Portugees talige.
Dus dat houdt in dat we nu volgende week donderdag pas aan komen i.p.v. maandag!

Verder heb een beetje hoofd pijn, waarschijnlijk drink ik te weinig.
Maar het gaat verder goed met mij!

Het aller beste en adieu!
Jos

  • 23 Juli 2009 - 17:13

    Mama:

    Hey Jos
    En welke wordt het de Engelstalige of de Portugeese? Dan moet je nu nog langer varen, vind je dat niet erg?
    En zorg wel goed voor jezelf he.
    Jos, hier gaat verder alles goed.

    liefs mama

  • 23 Juli 2009 - 17:18

    Wim Vd Fliert:

    Als ik het goed begrijp krijgen jullie ``een rondje van de zaak``(OM).
    Verder een goede reis toegewenst en zien uit naar je volgende mail!
    Gr. de Fliertjes

  • 24 Juli 2009 - 12:22

    Mark:

    Heay Jos,

    leuk dat je ons vorige week even opbelde, het is altijd leuk om wat van je te horen. mooi dat het goed gaat met je. onze vakantie was ook leuk maar jammer dat jij er niet bij was, over 2 jaar weer!!!(btw de duif hadden ze niet meer haha)tot de volgende keer!!

    groeten mark
    (en de rest van de keet)

  • 26 Juli 2009 - 14:43

    Elly:

    Hoi Jos,

    Hier weer eens een berichtje van ons. We zijn vrijdag teruggekomen van vakantie vandaar dat we even niet hebben gereageerd. We hebben een fijne vakantie gehad met veel mooi weer, dus we kunnen er weer even tegen. Ik zou maar wat meer gaan drinken als ik jou was, is beter als een asperine. We hopen dat je een goede reis heb en niet zeeziek wordt.
    Hartelijke groet van ons allemaal,
    Elly

  • 27 Juli 2009 - 17:32

    De Puntjes:

    Hoi Jos,

    We zagen dat je op de bestemming bent aangekomen, na een omweg, misschien best wel weer fijn dat je in een haven ligt, we hopen dat je een fijne tijd mag hebben,en dat je maar veel mensen mag bereiken,Jos we willen je groeten en van harte Gods zegen toewensen met je mooie werk.hartelijke groeten Dick-Riet en Simon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Ik ga voor 2 jaar op een vrijwillige/ evangelisatie reis. Dit is medemogelijk gemaakt door eigen kerkelijke gemeente die mij hierbij ondersteund in giften en gebed!! Ik dank jullie allemaal wel voor het volgen van mij d.m.v. het lezen van de berichtjes en het bekijken van de foto's en filmpjes!! Het gaat u goed, Adieu, (ga met God) Jos

Actief sinds 08 Nov. 2008
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 91446

Voorgaande reizen:

13 Januari 2009 - 24 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: