Weer terug naar een andere kade. - Reisverslag uit Saint George's, Granada van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu Weer terug naar een andere kade. - Reisverslag uit Saint George's, Granada van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu

Weer terug naar een andere kade.

Door: Jos H

Blijf op de hoogte en volg Jos

23 Augustus 2009 | Granada, Saint George's

Hallo allemaal,

We hadden gister toestemming gekregen om van plek te veranderen.
Dit vanwege die gevaarlijke stroming.
We liggen nu meer tussen het land en beter beschermd tegen die stroming.
Het schip gaat nu bijna niet meer heen en weer.
Dus het was goed om te verkassen want er moet ook rekening gehouden worden met de hoge bezoekers aantallen die we nu steeds hebben.
We hebben de laatste dagen in een haven hebben we standaard een rij mensen buiten wachten b.v. gister avond een half uur voor sluitings tijd stond er nog een rij mensen buiten te wachten.

Dus ja het is ontzettend druk, maar een goede drukte!!

Veel Zegen!! Jos

  • 23 Augustus 2009 - 19:47

    Wim Vd Fliert:

    Hoi Jos.
    als ik het goed begrijp komen jullie mensen te kort.
    Nou we waren gisteren in Delden,daar staat bijna 100 man in de startblokken om jullie te komen helpen dus wie weet lost dat de file wat op!
    Enne in een rustiger vaarwater bevalt dat beter??
    We denken aan je. gr wim

  • 24 Augustus 2009 - 17:16

    Edward:

    Hey Jos! Gaaf om te horen dat er zoveel mensen in de rijen staan om jullie te bezoeken! Ook een mooie foto op deze site staan! Meneer hazeleger die met een tevreden blik met de verrekijker over zee kijkt! Ik bid je veel liefde wijsheid en kracht toe voor al je werk en ontmoetingen! Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Ik ga voor 2 jaar op een vrijwillige/ evangelisatie reis. Dit is medemogelijk gemaakt door eigen kerkelijke gemeente die mij hierbij ondersteund in giften en gebed!! Ik dank jullie allemaal wel voor het volgen van mij d.m.v. het lezen van de berichtjes en het bekijken van de foto's en filmpjes!! Het gaat u goed, Adieu, (ga met God) Jos

Actief sinds 08 Nov. 2008
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 91551

Voorgaande reizen:

13 Januari 2009 - 24 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: