Onderweg naar ......... - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu Onderweg naar ......... - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu

Onderweg naar .........

Door: Jos H

Blijf op de hoogte en volg Jos

19 Juli 2009 | St. Vincent, Kingstown

Hallo allemaal,

Het begint hier warmer en warmer te worden de gemiddelde temperatuur ligt al iets boven de 20 graden!
Dus hempje en korte broek aan en als de tijd en verplichtingen het toelaten lekker buiten in het zonnetje liggen!

Afgelopen week wacht gelopen.
Wel interresant vooral de nacht!
In het water zitten een soort van bactieren die 's nachts oplichten als een groene vlekjes!
En dan de sterren hemel!
Zo helder en zo veel meer sterren dan normaal in Nederland!!
Het is net als in sommige plaatjes/films dat er zo ontzettend veel sterren zijn dat het wel nep lijkt maar het is wel zo dat er zo ontzettend veel aan de hemel staan!!
Net als de oceaan die wordt ook maar blauwer en blauwer.

Vanochtend vroeg zijn we "De Azoren" gepasseert!
Alleen dat was 5-6 uur dus een beetje vroeg, want ik was om 12 uur klaar met wacht lopen!

Verder de reis is heerlijk rustig we bewegen iets maar eigenlijk helemaal niet veel!
En de voorspellingen op het weer zijn heel gustig!
Nog beter dan het nu al is!!

Verder Albanie gangers veel plezier daar en vergeet niet om plezier te hebben.
En probeer om positief daar bezig te zijn.
Want een lach werkt soms als wonder voor veel mensen!!
En dan kunnen jullie allemaal ook een boodschap over brengen!

En mensen ik geloof dat God het niet bedoeld heeft om steeds maar weer zorgen te hebben!
Hakuna Matata.
Geen zorgen voor de dag van morgen, want de dag van morgen brengt zijn eigen zorgen met zich mee!

Jullie vriend van God,
Jos

• 19 Juli 2009 - 12:56

Fam Vd Fliert:

Beste Jos.
    Het is goed te lezen dat het varen zo rustig verloopt.
    Ook mogen we dankbaar zijn dat de weer voorspellingen gunstig zijn.
    Jaap z`n voorbereidingen zijn ook bijna afgerond.
    9 aug. is om half 10 de uitzenddienst.
    Hij heeft er zin in en hoopt je over een week of 6 te ontmoeten.
    We wensen jullie een goede reis,Gods zegen en zien uit naar je volgende verhalen en belevenissen die door God geleid worden. gr Wim,Anja en de rest.

• 19 Juli 2009 - 16:49

Joost Claessen:

Bedankt voor je berichtje Jos, leuk om te lezen dat jullie al naar warm weer varen.
    ben er helemaal klaar voor, nog 4 en halve week te gaan.
    veel zegen de aankomende tijd tot 30 augustus op Tobago.

groet Joost
    dios bless

Jos

Ik ga voor 2 jaar op een vrijwillige/ evangelisatie reis. Dit is medemogelijk gemaakt door eigen kerkelijke gemeente die mij hierbij ondersteund in giften en gebed!! Ik dank jullie allemaal wel voor het volgen van mij d.m.v. het lezen van de berichtjes en het bekijken van de foto's en filmpjes!! Het gaat u goed, Adieu, (ga met God) Jos

Actief sinds 08 Nov. 2008