Aangekomen!! op 27-07 - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu Aangekomen!! op 27-07 - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu

Aangekomen!! op 27-07

Door: Jos H

Blijf op de hoogte en volg Jos

28 Juli 2009 | St. Vincent, Kingstown

Hallo allamaal,

Hier van het warme, maar bewolkte Caribean!
Mijn laatste bericht echter was niet compleet waar vanwege dat de Kapitein met de doorgaans leuke middag mededeling nu een serieuze toon had waardoor ik dacht dat hij het meende maar dat was dus niet zo!!

Dus nu zijn we hier aangekomen in de Caribean waar het water blauw is en het zand geel!
Gister nadat we de Gangways hadden opgezet zijn we met een groepje voor een uurtje naar een strandje gegaan!
Dat was wel mooi zeg!!

Maar goed we hebben 6 uur tijds verschil met jullie op dit moment.
Dus het is nu hier bijna half 8 dus dan is het bij jullie ongeveer half 2!!
Maar goed er zijn iets meer dan 100.000 mensen hier op dit eiland, en ook een heleboel enthousiast over het schip!!
Als je bedenkt de Afro-Amerikaanse kerken met die Gospel zangers e.d. dat hebben ze hier dus ook.
Kerkdiensten doen hier geen uurtje maar gerust 4-5 uur!!
Dus als iemand een keer een echte kerkdienst mee wil maken dat kan hier ook gerust!!

Verder hoop ik nog wat foto's te maken en die door te sturen dat iedereen een beeld heeft hoe het er hier uitziet!!

M.v.g. en veel Zegen,
Jos

• 28 Juli 2009 - 16:39

Wim Vd Fliert:

Jaap was druk aan het sparen voor 3 dagen diesel(grapje).
    We zijn wel erg benieuwd naar je foto`s!!
    en wat kerkdienst betreft:We komme effe kieke as t`kan.
    Een hele goede tijd toegewenst daar met die enthousiaste mensen.

de Fliertjes

• 30 Juli 2009 - 10:04

Joost Claessen.:

Hoi Jos, zo te lezen is de reis goed verlopen richting de caribbean,
    succes en zegen de aankomende 4 weken want dan komen wij met 90 man naar de L.H. in Tobago.
    en hoop je dan een hand te mogen schudden.

dios bendiga

Joost
    volgjoost.nl

• 31 Juli 2009 - 20:01

Edward:

Mooi dat je goed ben aangekomen! Wij ook in Albanie;) Tis hier ook erg gezellig en goed. En we kunnen onze handen hier flink nuttig maken.
    Leuk dat je ook nog aan ons dacht! Ben benieuwd naar je fotos! Gods zegen!

Jos

Ik ga voor 2 jaar op een vrijwillige/ evangelisatie reis. Dit is medemogelijk gemaakt door eigen kerkelijke gemeente die mij hierbij ondersteund in giften en gebed!! Ik dank jullie allemaal wel voor het volgen van mij d.m.v. het lezen van de berichtjes en het bekijken van de foto's en filmpjes!! Het gaat u goed, Adieu, (ga met God) Jos

Actief sinds 08 Nov. 2008