Op Wacht!! - Reisverslag uit Saint George's, Granada van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu Op Wacht!! - Reisverslag uit Saint George's, Granada van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu

Op Wacht!!

Door: Jos H

Blijf op de hoogte en volg Jos

19 Augustus 2009 | Granada, Saint George's

Hallo Allemaal,

Ja zoals het hierboven staat sta ik weer op wacht.
Na twee keer gewisseld te hebben ben ik nu op wacht van 8-12.
Dus nu over 4 uurtjes ben ik op wacht!
En vanavond hebben we een verjaardag te vieren van mn [grote (schips)] Broer.
Die tevens volgende week ons ook verlaat!!

Verder de reis van St. Vincent naar Greneda verliep verspoedig we hebben lekker in de nacht gevaren en dus niemand zeeziek en etc.

Dit eiland is meer toeristischer dan de vorige en is qua gebouwen ook mooier dan in Vincent!

Verder morgen ochtend start de studie groepen en dan zal ik wel zien of het wat voor mij is of misschien niet?!

Maar goed verder dank ik jullie van harte voor de interesse van het lezen van mijn verhalen!
En daardoor natuurlijk voor het meeleven!!

Er zijn nu ook 3 nieuwe Nederlandse steppers aan boord 2 Heren en 1 dame.
Daarnaast heb ik ook een nieuw schips zusje!!

En dan natuurlijk de nieuwe PST zit er aan te komen!!!
Waar boerjaap ook met mee komt!!

Ik wens jullie allemaal,
Gods Zegen.

  • 20 Augustus 2009 - 07:18

    Ome Rijk:

    Je bedankt ons voor het lezen van jou verhalen, maar ik wil ook JOU bedanken voor het op de hoogte houden van ons (het zijn beknopte leesbare verhalen, dus het mee-leven gaat dan ook eenvoudiger)
    Ik hoop dat de studiegroep mee-valt en je veel zult leren over de almacht etc.. van onze God.
    Groet, Rijk

  • 20 Augustus 2009 - 09:14

    Jaap:

    hee Jos staat mijn bed al klaar? Ik ben bang dat aanpassen er niet in zit want ik heb de klompen al in de koffer. maar een pluspuntje er zitten ook twee pakjes stroopwavels in. en ik probeer jou ook wel eens te bellen maar dat wil ook niet lukken maar komt vast goed.

    groetjes Jaap
    Oo en de naam jaap is niet uit te spreken dus denk ik dat het beter is om me de naam Jacob te geven. tot kiekes

  • 20 Augustus 2009 - 10:45

    Margreet:

    hey jos,
    het blijft telkens leuk om weer een stukje van je te lezen. We zijn altijd nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurd, wat je doet en wat je meemaakt!
    Heel veel succes met alles en geniet van alle ervaringen die je opdoet en Gods zegen bij alles,
    groetjes Margreet (en van Arjan natuurlijk ook)

  • 20 Augustus 2009 - 16:28

    Gerard En Rineke:

    eey jos

    bedankt dat we allemaal zo veel van je kunnen lezen hoe jij het daar mee maakt.

    ik hoop voor je dat het gaat lukken met de studie
    hier bij zal je ook de hulp van god krijgen

    we wensen je nog een hele fijne tijd op de boot
    en gods zegen toegewenst

  • 20 Augustus 2009 - 20:29

    De Puntjes:

    Hoi Jos,

    Leuk om weer wat van je te lezen, En leuk dat je een schips zusje krijgt.

    en je ziet waarschijnlijk wel uit naar Jaap als we je berichten lezen, kunnen we ook best inkomen,
    je zult wel lekker weer hebben waar je nu bent, het is hier erg warm geweest, maar het staat nu heerlijk te regenen. zeg Jos wij wensen jou het allerbeste toe met al het werk wat je mag doen en Gods zegen, hartelijke groeten Dick-Riet en Simon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Ik ga voor 2 jaar op een vrijwillige/ evangelisatie reis. Dit is medemogelijk gemaakt door eigen kerkelijke gemeente die mij hierbij ondersteund in giften en gebed!! Ik dank jullie allemaal wel voor het volgen van mij d.m.v. het lezen van de berichtjes en het bekijken van de foto's en filmpjes!! Het gaat u goed, Adieu, (ga met God) Jos

Actief sinds 08 Nov. 2008
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 91554

Voorgaande reizen:

13 Januari 2009 - 24 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: