Een Nieuwe activiteit! - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu Een Nieuwe activiteit! - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu

Een Nieuwe activiteit!

Door: Jos H

Blijf op de hoogte en volg Jos

30 Juli 2009 | St. Vincent, Kingstown

Hallo allemaal,

Hierbij heb ik weer een nieuwtje!

Ten eerste:
Aankomende maandag d.v. gaan er een hele boel mensen uit naar de plek waar de Pirates of the Caribbean is opgenomen!! (voor de film kijkers onder ons!

Ten tweede:
Ik ben gevraagd om een studie groep te leiden!
Dit is eigenlijk d.m.v. een boek/bijbel boek te hanteren en er door heen te gaan en daardoor vragen te stellen en erover te discuseren!

Verder het onweerde vandaag en het regende maar dat is heerlijk warme regen!!
Verder heb ik een eigen project in de Chemicall store om daar schappen in te maken om daar de cans met vloeistofen in te zetten.
Verder heb ik overmorgen en de dag erna E-day dus contacten leggen met de bijna altijd vrolijk en lachende mensen hier van dit eiland!!

Veel Zegen met het werk dat jullie doen.
Groetjes Jos

  • 31 Juli 2009 - 08:06

    Stijn:

    goed bezig man! leuk om je verslagen te lezen. e-day is zeker evangelisatie-dag ofzo.

  • 05 Augustus 2009 - 20:37

    De Puntjes:

    Ha Jos,

    leuke foto,s, je sta er leuk op,als we het zo lezen ben je nog steeds druk,sterkte met het leiden van een studie groep, en met het maken van de schappen, het is zeker wel mooi daar op de caribbean, als we zo de foto,s zien op de site.

    Is het erg warm daar of is het een andere warmte dan hier in nederland, en kun je een beetje praten met de inwoners daar , Hier in kootjebroek is alles goed lekker vakantie aan het houden. Jos het ga je goed Gods zegen toegewenst en de hartelijke groeten van Dick-Riet en Simon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Ik ga voor 2 jaar op een vrijwillige/ evangelisatie reis. Dit is medemogelijk gemaakt door eigen kerkelijke gemeente die mij hierbij ondersteund in giften en gebed!! Ik dank jullie allemaal wel voor het volgen van mij d.m.v. het lezen van de berichtjes en het bekijken van de foto's en filmpjes!! Het gaat u goed, Adieu, (ga met God) Jos

Actief sinds 08 Nov. 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 93062

Voorgaande reizen:

13 Januari 2009 - 24 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: