Lange E-dag - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu Lange E-dag - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Jos Hazeleger - WaarBenJij.nu

Lange E-dag

Door: Jos H

Blijf op de hoogte en volg Jos

09 Augustus 2009 | St. Vincent, Kingstown

Hallo allemaal,

Vandaag een lange E-dag gehad!
Van 9 uur 's ochtends tot 8 uur vanavond!!
Maar het was leuk en goed!
Eerst naar een gevangenis geweest.
Dat was wel bijzonder tussen allemaal mannen(jongens) die iets verkeerds hebben gedaan en nu daar zitten!

Dus hebben we daar een "handen" drama gedaan.
Dat houdt in handen die "iets" goeds kunnen doen maar ook iets kwaads kunnen doen en dan door tussen komst van Jezus "wij" de keus hebben om voor het "goede" of voor het "kwade" te kiezen!

Daarna gingen we naar een klein kerkje van de voorganger waar we de hele dag mee optrokken.
Daar waren in totaal maar 15 mensen!
Daar deed ik mijn missie getuigenis en nog een kort stukje "gepreekt" over Psalm 42:1,2.

Vervolgens gingen we bij de voorganger thuis eten dit was ook wel "bijzonder" een soort aardappel mix van iets.
En er was een soort van spinazie en een paar visjes.
Het was wel lekker en gevarierd!
toen hebben we daar nog even gerelaxt en toen gingen we weer verder het was in die tussentijd al rond half 5!!

Toen vertrokken we naar een straat evangelisatie plek.
Daar gingen we gewoon op een punt staan met wat geluids boxen en microfoons en hebben daar gewoon staan zingen en hebben de begeleiders het een en ander gedeeld en daar deden we weer de "handen" drama.

Dus het was een leuke maar zeer gevarierde dag vandaag!!
Morgen standby en werken en dinsdag ben ik vrij!
Voor de personen die me willen bellen alsjeblieft houdt rekening met 6 uur tijds verschil!

Gods Zegen en bedankt voor de kaartjes en de reacties!!!

Gods Zegen Jos

• 10 Augustus 2009 - 07:02

Fam Vd FLiert:

Hoi Jos.
    Het is mooi om te lezen dat je steeds meer vrijmoedigheid krijg,nu zelfs om te ``preken``
    Gisteren hadden we de uitzenddienst van Jaap.
    Je ouders waren ook aanwezig samen met een aantal van JV.
    Het was een mooie dienst waar ook Jaap opnieuw mocht getuigen van Gods roepstem!
    Evt via internet nog na te luisteren op wwww.regenboogveenendaal.nl.
    Verder wensen we je Gods zegen en tot het volgende nieuwtje.
    gr. de Fliertjes

• 10 Augustus 2009 - 07:19

Trudy:

Hey Jos,

Wat gaaf dat jullie zulke mooie dingen hebben kunnen doen op je E-dag! Het is ook leuk om te lezen, dingen te herkennen. Zulke dagen zijn erg speciaal en een bemoediging voor jou en de mensen waar je bent geweest!

God's zegen toegewenst ook voor jullie werk en voor de teams.

Groetjes,
    Trudy

• 11 Augustus 2009 - 08:08

Martijn!:

Jos!

fijn om weer wat van je te horen!
    mooi dat het je goed af gaat daar!
    wij zijn op vakantie geweest(ik en José) en hebben het prima gehad!
    morgen ben ik trouwens jarig.. bij deze ben je uitgenodigt haha!
    Zoals fam. van de fliert al zei: het was een erg mooie dienst! en hebben naar jaaps getuigenis geluisterd!
    het ga je goed ouwe zeerot!

Groetjes Martijn

• 11 Augustus 2009 - 11:16

Elly:

Hoi Jos,

Fijn om weer wat van je te horen. Je bent best druk denk ik en je doe veel nieuwe ervaringen op. Als er bij ons nog eens een dominee ziek is, weten we in elk geval dat jij kunt "preken" altijd handig. Hier vliegt de vakantie voorbij, deze week en volgende week nog en dan moeten de kinderen alweer naar school, vantevoren lijkt het altijd heel lang maar het is zo voorbij.

Het is hier heel veel mooi weer, af en toe regen maar dat is voor de tuin ook nodig.
    Gerrianne ligt weer in het ziekenhuis met buikklachten, ze heeft een trombose in haar buik is wat bijna niet voorkomt maar ze heeft heel erg buikpijn gehad. het gaat nu weer beter met haar en als het goed is mag ze morgenavond naar huis. Verder is heir iedereen gezond en genieten we van het mooie weer. Graag wil ik je Gods zegen toe wensen en geniet van je vrije dag.
    Groet van ons allen,Elly

• 15 Augustus 2009 - 07:14

Truus:

hoi jos, eindelijk weer een berichtje van ons . als ik je reisverslagen zo lees heb je lekker veel afwisselende dingen te doen .leuk is dat . hier is verder alles goed lekker vakantie is steeds aardig mooi weer erwin heeft zijn rijbewijs gehaald dus die kan ook de wegen onveilig gaan maken(grapje) het ga je verder goed groetjes van ons allemaal